mengelmoose.reismee.nl

Lesotho

Hey jullie,

Golden Gate Highlands NP is blijkbaar echt de moeite voor de zonsondergang, maarals je daar 2 avonden zit met regen, kun je dus niet genieten van de ondergang.Hebben daar wel een paar leuke,korte wandelingen gemaakt, maar de game drive was zonder game.

Zijndan doorgereden naar Lesotho,waar wenaar het dichtbijzijnde nationaal park zijn gereden.Wat een teleurstelling als blijkt dat we daar niet kunnen kamperen met onze mobilehome,is veel te hoog.Het landschap was prachtig,maar de wandelingen waren niet meer aanwezig.We zijn dan maar terug richting Zuid-Afrika gereden.We moesten toch ergens de grens oversteken,aangezien we maar 90 dagen inZuid-Afrika kunnen blijven zonder visum.

Woensdag komen we aan in Pretoria bij onze vrienden en daar blijven we waarschijnlijk een klein weekje.

Tot binnenkort,groetjes van ons.

Ive

Hé Bart en Lotte, alles lijkt wel OK met jullie.

Bart ze hebben uw "bom" voor de Rupel al gevonden!! Ge zult er van daar een nieuwe moeten meebrengen!(zie link)

Groeten Ive, Natalie,Jul, Ana en Mit

Mooi!