mengelmoose.reismee.nl

draekensberg

Hey allemaal,

even vlug enkele woordjes om te laten weten dat alles goed is hier. Momenteel zitten we aan het begin van Draekensberg, een natuurgebied bestaande uit meerdere nationale parken en ideaal om te gaan wandelen.

De camper is vrij goed aangekomen, na wat problemen met het papierwerk om hem uit de haven te krijgen, hebben we hem toch meegekregen, en verbazend, maar de douane was nog het makkelijkste van allemaal. Iets wat we nog geleerd hebben, als je een auto verscheept haal dan echt alles er uit, ook fluo-vestjes (al is dat geen echt verlies, die waren van de rupel) en zeker de autoradio, want al is die 10 jaar oud, weg is hij.

De auto doet het heel goed hier, al zijn er heel veel verbazende blikken, het stuur langs links komen ze hier echt niet veel tegen. De eerste kleine offroad is achter de rug, en een stukje uitlaat ook, dus bij Koen en Petra zullen we maar een nieuwe steken, zo´n hale uitlaat is ook niet alles.

Wij gaan nog een beetje genieten en sturen binnenkort nog wat foto's door.

Groetjes van ons

Alan

Ben content voor jullie dat de camper dan toch ginder is geraakt. Dat zal wel wat verschil uitmaken op het budget. Wel zien dat er geen spinnen in gaan wonen ;-)

karel en rein

zijn jullie zeker dat de krik er nog inzit???

sonja

Bart, een gelukkige verjaardag en geniet van deze dag! Zou je bij de volgende reis niet enkele postduiven meenemen het is bewezen dat de berichten dan redelijk goed doorkomen want dit systeem werkt niet op de manier zoals ik het zou willen. Ook de groeten aan Lotte en soigneer ze. Groetjes stiefmoeke

Kris en Pierre

Das wel tegenslag dat er vanalles weg is in jullie camper!

de papa

Bij gebrek aan een feestvarken is het hier maar een droge bedoening.
Hopelijk ginder meer toeters en bellen voor jouw verjaardag

Iris en Denis

Een beetje te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag Bart!Dikke kussen van ons

Kris V

Idd een beetje laat, maar toch een gelukkige verjaardag.
Hoe ist met de zebramobiel (zonder zebramotief ;-) ?