mengelmoose.reismee.nl

Wilderness NP

Hey daar allemaal,

We weten dat er een aantal zeer omgediuldig aan het wachten zijn op foto's maar daar moeten jullie nog even op wachten, ze zijn in aantocht. Het draadloos internet werkt hier toch niet helemaal zoals we voorzien hadden.

Nu zitten ze in Wilderness NP en hebben juist Bontebok NP achter de rug, al zeker de moeite, als we ergens rustiger zitten zullen we meer verhalen en foto's doorsturen. Tot dan zullen jullie moeten wachten.

Groetjes van Lotte en Bart

Reacties

Reacties

eun-ha

hoi hoi hoi,hoe is het daar?
allemaal goei?
wat te zien?
hier alles prima. alexander potje ah leren,ni gemakkelijk. maar het komt in orde.
Oh ja wij hebben school gevonden voor hem. het is ad kerk waar wij getrouwd zijn. dus ni ver he.
Voor de rest niets news.
Grtj,

xxxxxxxxxx

de papa

Een verhaal in de rand maar van deze kant van de wereld.
Het begon op de boulevard in Antwerpen met een camper van 3,5 ton voor de ingang van de konijnenpijp met daar een bord : max 1.5 ton.
Geen originele boordpapieren ( vanwege al in Zuid Afrika)
en nummerplaten, achter het venster.
Niet moedig genoeg en dus terug via de boulevard naar de Kennedytunnel.
Leuk detail knipperlicht : dringend tanken.
Ooit op linkeroever geweest aan Vrasendok?
nee, dus en geen tankstation in de buurt. Vandaar de eerste zweetdruppels : ik ga hier toch niet stil vallen zeker?
Camper lossen op de autoterminal. ooit gedaan? ikke nu wel.
Via het kaske naar de muur dan toch op het juiste bureeltje.
Papieren invullen, en mijnheer? voor welk schip?
Ikke als ne grote op mijn kopie bill of lading: de Tjanjim Highway.
Sorry mijnheer maar de closing date (uiterste dag van aanbieden ) was vandaag. Die camper mag niet meer binnen !! Eerste lichte hartstilstand.
Ikke terug zwaaien met mijn kopie B/L: niet waar closing date is pas morgen.
Achter het loket : boze blikken ; wie weet dat nu het best ? Uiteindelijk na een slopend telefoontje van hem naar zijn baas : oké mag binnen.
Ikke binnen met dat spel tot aan de volgende:
Dag mijnheer, doe die passgiersdeur is open.
Sorry mijnheer , gaat niet , op slot en sleutel in Zuid Afrika.Want we hadden alles afgesloten vanwege kans op diefstal in de camper.
Ha mijnheer als die deur niet open kan , mag die camper niet aan boord.
Tweede lichte hartstilstand. En wat is daar dan reden van? Veiligheid. Elke chauffeur op de kaai moet in geval van ongeval langs een tweede uitgang uit dat voertuig geraken.
Welke smikkels ik dan allemaal getrokken heb, en wat ik allemaal uitgekraamd heb, dat is niet na te vertellen.
Maar ik heb toch indruk gemaakt, want: alleé ik zal doen of dat ik niets gezien heb.Tot slot ben ik nog over de barelen moeten kruipen om buiten te geraken, want iedereen rijdt daar met een vrachtwagen binnen en buiten, behalve ikke natuurlijk.
Als dat allemaal maar goed komt , want dit was nog maar België.

sonja

hoe gaat het daar, nog geen zin om naar huis te komen?
hier alles ok behalve dat ik nu met een man zit die droomt 's nachts van campers en dokwerkers, geen gerust gevoel! Geniet ginder maar wees wel voorzichtig

Pat & Karine

oei , oei ,
geen gerust gevoel bij Dokwerkers ???
nu ben ik toch in mijn "dokwerkerszieltje" geraakt , zen !!
en ik die dacht , dat we als goedlachse , sociale mensen door het leven gingen !!
alleeeee , een mens maakt wa mee !!

karel en rein

alvast een medaille voor moed en zelfopoffering voor luc
Tjanjim Highway vaart naar Signapore, nooit geweten dat dat via de kaap moet maar ja, voor ne belgische motorhome wil zo'n schip al eens omvaren
in elk geval, als ge die camper van den boot rijdt, direct gaan tanken want om die naar een naftstation te duwen, is er meer nodig dan lotte achter stuur en den bart aan de achterbumper

Vicky K.

Fijn om al iets te horen. We wachten nu enkel nog op toffe reisverhalen en prachtige foto's.
Uw papa heeft een medaille nodige voor moed en zelfopoffering.
Veel plezier en geniet van elke seconde.

Bram

Heey Bartje,
Blij te zien dat de eerste foto's op de blog staan. Ben je tevreden van u Nikon? Ik kan al niet meer wachten op de volgende foto-reeks.
Geniet nog van de rondreis,

Groetjes Bram

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!